کشفیات من!!

من امروز یه چیزی رو کشف کردم : 

من باید زندگی کنم فقط به خاطر خودم  

با خاطرات خودم با عقاید خودم  

با باورهای خودم  با دوستان خودم 

با ادمهایی که باورشون دارم دوستشون دارم می شناسمشون و بهشون اعتماد دارم 

فقط همین! 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام دوست خوبم
من یه چیزایی در آدرس ذیل نوشتم که با توجه به نوع نگاهت، ممنون میشم اگر نظرت رو در این مورد بدونم. فقط جسارتاً خواهش میکنم اگر مطالب به نظرت قابل خوندن اومد، حتماً پاسخ سوالهای داخل متن رو بده چون قطعاً خوندن جوابهای شما بهم کمک میکنه. پیشاپیش ممنون از حضورت www.seeyourinside.blogsky.com

کوروش شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
خانم مهندس چیزی خوبی کشف کردی اما.
یک کشفت یادت نره.که احتمالا در مشکلات یادت میره
دو چیزهای قشنگ دیگه ای هم میتونی برا بودنت کشف کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد