دلتنگ

خدایا دلم گرفته دلم تنگه تنگه واسه خیلی چیزا 

واسه کوهها 

واسه دشتها 

واسه شیطنت ها 

واسه ی تو   آره خدایا واسه تو خیلی دلم تنگه  باور کن راست میگم 

اشکام سرازیر شدن 

چقد دلم برای روزای خوب تنگه واسه آدمهای خوب واسه دوستان خوبم 

چقد من تنهام با اینکه همسرم رو عاشقانه دوست دارم بازهم تنهای تنهام  

چقدر از این مردم نفرت دارم و دلم نمی خواد ببینمشون 

کاش و صد کاش که روزگار این طور نبود  البته اگه اینطور نبود که اسمش روزگار نبود 

دلم تنگه خدایا 

خودت نجاتمان بده از همه شرها و وسوسه کننده های به بدی    

دلم تنگه برای دیدن نشانه هات پس خودت بهم نشون بده  

چشمامو باز کن که حقایق رو ببینم  

خوب و بد رو تشخیص بدم 

کمکمون کن  

میگن اگه زیر بارون دعا کنیم براورده میشه زیر بارون قشنگت دعا هم کردیم 

خدایا شکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد