یک هفته سفر

سلام به همگی  

خب من یک هفته شمال بودم و به گشت و گذار  

چه هفته ی خوبی بود بی خیال کار خونه، کار اداره، همکارا؟ فامیلا؟ چه خوب بود

حالا برگشتم  

ان شاء الله که ایام خوبی رو پیش رو داشته باشیم 

نتایج سفر  : 

1- مردها نوعی از روبات هستند  که برای انجام یک سری کارها برنامه ریزی شده اند و تغییر دادن برنامه ی اونها واقعا کار سختی هست!  

من متاسفانه نتونستم که این برنامه رو تغییر بدم 

2- من کمی بدبین و بد دل هستم، توقعاتم کمی زیاده، به اندازه کافی قوی نیستم که روی حرفم و کارهام بمونم!   

3- آدمهای جدید زیادی رو دیدم و باهاشون آشنا شدم  

4- مکانهای جدیدی رو کشف کردم و بسیار از این بابت خرسندم 

5- نظرم راجع به خودم داره کمی تغییر می کنه و می خوام قویتر بشم!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
hamid شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://downloadha1.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید
اگر دوست داشته باشید . میتونیم با هم تبادل لینک کنیم
منتظر جوابتون هستم

[ بدون نام ] شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

فکر کنم هفته ی خیلی خوبی بوده ...
با موارد 3 و 4 خیییییییییلی موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد